LOTTO SISTEMI

Talijanski loto 6. kolo, subota 14.01.2012.




Broj komentara: 25:

croblogger kaže...

šta društvo misli o brojevima 45, 58 i 74? Ima li netko tko igra ove brojeve?

Luna kaže...

Ja igram 58 i 74,ali mislim da će prije izaći 69,79 ili 81

dado1980 kaže...

nisu loši brojevi kolege !!!
evo nemam običaj stavljati brojeve mukte....ha ha ha ali čeka se
1 52 54 88 u jednom od mojih kombinatora .

Maricka kaže...

Ja nemam niš za preporučit..tek učim :)..al fora vas je pratiti...

Burek kaže...

ja sam za br 74 i br 1

croblogger kaže...

ja pratim već dvije godine. Lunin 69 je u 2010. izučen 15 puta što je puno ali je u 2011.izvučen samo 8 puta, zadnji puta u 141 kolu i on bi mogao doći uskoro. 79 je statistički puno bolji jer je u 2010.imao 13 pojavljivanja a u 2011 15 i on je dobar za Goldfish, dakle da se igra od recimo 10 kn pa povećavati dok ne dođe

Burek kaže...

ovaj put smo svi fulali ali veličanstveno....bit će bolje u četvrtak

croblogger kaže...

izvučeni brojevi imaju smisla, većina nije bila dosta dugo ali ja gotovo nijedan ne bih igrao

dado1980 kaže...

stvarno koma koji brojevi
imao sam 28 29
a ono 27 28
tako blizu a tako daleko""

Burek kaže...

11 12 7 21 uskoro

varan kaže...

Ja te pratim Croblogger sa 74, 58, 45 i 52 ! To si po statistici izvukao?

dado1980 kaže...

nemojte zaboravit broj 1 !!!!!
čujemo se danas oko 21h
dobitna kombinacija na
099 316 3507 sms
cijena 30€
ako je netko zainteresiran nek se javi

L3GioNAR kaže...

Sad će garant biti neki brojevi tipa od 30-40 kao 33,34,35 itd. pošto su dosad bili od 10-15 pa od 22-28 itd.

Luna kaže...

Mislim da br 1 ima velike šanse večeras.

croblogger kaže...

Odgovor Varanu: po praćenju izvlačenja ja očekujem 45, 58 i 74 ali i 52 može doći u obzir jer je bio u 139 kolu. Od mojih brojeva izdvajam 1 6 9 13 18 32 38 45 49 55 57 58 62 67 74 75 79 86

Burek kaže...

Brojevi su jako dobri,svi smo tu negdje približno sličnih razmišljanja,samo smatram da nema potrebe da se naplaćuju moguće kombinacije.Jer ipak nitko nemože garantirati da će baš ti brojevi izaći u tom kolu.Jako je lijepo da podjelimo međusobna razmišljnja.

croblogger kaže...

zbog toga sam i pokrenuo ovaj blog da zajedno obrađujemo temu i naravno da nešto uprihodim od reklama

dado1980 kaže...

opet ništa baš smo jadni u novoj!!
nemam informacije ,ali mislim da su promjenili set loptica.ako je to tako onda fakat treba stati na neko vrijeme i pričekat da se vidi koje imaju veču frkvenciju izlazaka!
ako neko ima tu informaciju neka mi potvrdi.
HVALA

kleopatra kaže...

v

kleopatra kaže...

vec neko vrijeme igram talijanski loto i volim pročitati vaše komentare. Ja čekam br. 7O šta vi mislite? Inače izlazi često sad ga nema već neko vrijeme ????

dado1980 kaže...

opet nas. nema ni prognozama ni nekih prjedloga , ništa!!!
loše ljudi. mislim da nema ni jedan ozbiljan igrač ovdje.
sitenm neču otkrit jer ga napljačujem kao što svi znate!!!
ali ču u glavu još odigrat
1,85 !!!!!!!!!!!!!

croblogger kaže...

broj 70 je u 2010. izašao 12 puta što je dobro ali je u 2011. izašao samo 7 puta i to zadnji puta u 112 kolu. On bi mogao izaći uskoro a ja ga nebi igrao kasnije, preporuka je čekati ga ali ne nataviti s njih

Luna kaže...

1,58,85,69

varan kaže...

17 ,9 i 19, 7 .

1/2 , 2/2 . Vozim ovu kombinaciju dok ne "uleti"

varan kaže...

opet "štanga":D

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.