LOTTO SISTEMI

Talijanski loto 3.kolo, Superenalotto



5 luglio 2011 - Vince 30 mila euro al Superenalotto            
Montemarciano Cincinalla tabaccheria"ForYou"di Marina di Marinadi Montemarciano per la vincita di 30 mila euro al Superenalotto. Il giocatore ha stregato la Fortuna con una schedina da un euro.Trai frequentatori della ricevitoria di Gabriele Mammoli è scattato il tam tam sull identità del vincitore.A premiarlo è stato il concorso dell'altro ieri, col quale ha centrato il cinque al Supernalotto. Ha giocato un euro, ne ha intascati trentamila (30.651 perla precisione):colpo di fortuna niente male.Fonte: Corriere Adriatico del 1 luglio 2011

21 komentar:

dado1980 kaže...

opet nikakvih komentara!!!!!!
nadao sam se da če toga biti više u 2012,ili smo začepili gubice onima koji su sumljali u nas!!!???
opet su prognoze bile točne.
tako da sutra jedva očekujemo prvo kolo u ovoj godini i naravno dobitak.ako je netko zainteresiran da se ozbiljno počne baviti sa tom igrom neka se javi na
balabanboko36@gmail.com
mi imamo več pripremljenu kombinaciju

croblogger kaže...

Za prvo kolo talijanskog lota Superenalotto 6/90 i igru Goldfish preporučamo brojeve 74, 58, 45 i 52. Započnite godinu s jednim od ovih brojeva i uskoro očekujte zgoditak. Klađenje stvara ovisnost pa vas upozoravamo da je ovo samo igra!

dado1980 kaže...

slažem se sa kolegom crobloggerom što se tiče ovisnosti,no uz ovu ovisnost čekamo dobitak što u našem slučaju nije rijetkost!!
nadam se da nas pratite i da čete se javit.
moj kontakt je
balabanboko36@gmail.com

Luna kaže...

crobloggeru sve pohvale za pametne i dobre savjete,a neke drge osobe neću ni komentirati.

dado1980 kaže...

pa zato smo tu da bi komentirali!!!
svaki ja komentar dobro došao.
mislim da zanm na šta cilja (LUNA)
samo da podsjetim svaki put kad sam predvidio neki broj taj broj je i pao i za to imate dokaz na ovom blogu !!no jednostavno ne dajem ih više za badav.
pa tko voli neka izvoli.
a svi ostali kreditirajte kladionice i ja sam pa šta!!!!
no sad voda ide na moj mlin.

zuji kaže...

Joj joj taj jedan broj je skucajnos. Kako nisi pogodio kad sam ja placo dva kola!

dado1980 kaže...

eto pametjakoviča ko u priči!!!!!
ajde dajte vi prepametni moji prognozirajte vi jedan broj za danas!!!!!!!
samo jedan ma koja sitnica,ha ha ha

croblogger kaže...

45,58,74

dado1980 kaže...

bok CROBLOGGER
daj molim te pošalji mi tabelu koju imaš izrađenu za Goldfish !!!!!!
nisam do sad vodio "BANKU" no ove godine hoču da točno znam na čemu sam
HVALA
balabanboko36@gmail.com

dado1980 kaže...

opet nitko nije previše zainteresiran za sutrašnje kolo!!!!!
ja več jedva ćekam ali od vas ni komentara!!!
da čujem prijedloge.
ZAJEDNO SMO PAMETNIJI

Luna kaže...

49,58,69,85

Burek kaže...

7,16,77

Burek kaže...

47 49 37,to je kombinacija 2 od 3,za narednih nekoliko kola,2 broja očekujem a vjerojatnost je velika da će sva 3 izaći skupa

dado1980 kaže...

evo ja tipujem na 1 88

croblogger kaže...

baš nam i ne idu prognoze, valja će biti u trećem kolu bolje; mi i dalje vjerujemo u 45, 58 i 74
http://sreca-lotto.blogspot.com
talijanski loto, superenalotto super star

dado1980 kaže...

opet nikakvih prognozi ni komentara!!
pa ljudi zar nas ima stvarno toliko malo???????
nemogu vjerovat da ovako kvalitetnu stranicu prati tako malo ljudi!!!!!
evo jedan od mojih današnjih lističa bude!!!!
1 88 u glavu
ostalo naravno nije badava
pozz

Luna kaže...

1,58,85,90

croblogger kaže...

dobro vam idu neke prognoze, luna ima jedan a i dado skoro tri kad je prognozirao 7, 16 i 77. Iako mi tipujemo na 45, 58 i 74 mogao bi i 49 i 67

Burek kaže...

Nije dado prognozirao brojeve 7 16 77
nego ja,eto,samo mali ispravak,nadam se da ste odigrali

Burek kaže...

Mali ispravak,nije Dado prognozirao brojeve 7,16,77 nego ja,nadam se da ste odigrali

dado1980 kaže...

ja se nadam da si ti odigrao....
no svejedno čestitke
obistinila se ona moja da smo zajedno pametniji!!!!!!!

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.