LOTTO SISTEMI

Talijanski loto - subota 11.XII.2010.

148.kolo talijanski loto: 3-17-35-52-69-83 Jolly68 Superstar5     Mađarski 49.kolo 4-28-38-69-72 Rezultat za talijanski i mađarski loto za subotu 11.prosinca donosimo večeras. Kako odigrati? Ako vam ide sve po sistemu Goldfish kako treba nastavite sa redovnim uplatam i dobit je zajamčena. kako sam vam u ranijim postovima i rekao ja sam trenutno u malom problemu jer mi ne dolaze moji brojevi. Fond za ulaganje sam potrošio na neke potrebe koje nisu bile nužne i sada sam sa talijanskim lotom u kutu. Ipak danas sam uspio uplatiti sve brojeve uključujući i mađarski loto broj 90 i to tako da sam koristio zaštitnu uplatu. Zaštitna uplata je iznos potreban za ostvarenje minimalnog dobitka koji pokriva dotadašnje ulaganje na pojedini broj. Da i to je dio ove igre i ovog sistema klađenja. Danas sam odigrao 1-6-49-67-86-88 talijanski loto i broj 90 na mađarsli loto. Ako ostvarim dobitak bilo na koji od ovih brojeva povratit ću uloženo i imati taj iznos za izgurati dalje do kraja ove sezone talijanskog lota. Goldfish sustav zahtjeva u početku fond za igru, po mome mišljenju ne manji od 1500 kn ali može se početi i sa sitnišem koji svakodnevno vrtite u džepovima. Ja sam počeo s 5 kn na broj 90 i došao do 70 kn, tada sam imao prvi dobitak od 900 kn što mi je bilo 500 kn čiste zarade. dakle vratio sam uloženih 400 kn u džep i imao sa strane za igru još 500 kn. tako sam dogurao do zarade od 8700 kn. No ja sam u međuvremenu popravljao auto od toga novca, kupio djevojci poklon, kupovao meso za sušenje, tv i slične stvari pa sam sada u problemima. Vjerujem u dobitak samo se nadam da me večeras neće zaobići. Rezultati iza 20,20 sati, prvo talijanski loto a potom kasnije večeras i mađarski loto. 

Nema komentara:

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.