LOTTO SISTEMI

Do kraja godine još 4 kola talijanskog lota

Talijanski loto - Do kraja ovogodišnje igre još su četiri izvlačenja talijanskog lota. Ukupni dojam igre Goldfish ne mogu dati jer sam u prosincu zaglibio sa nekoliko brojeva za koje sam bio siguran da su dobitni puno ranije nego li se sada pokazuje. naime brojeve 1, 6, 88 još uvijek nisam dočekao i ne preostaje mi ništa nego li igrati dalje. Sve čemo znati zadnjeg dana ove godine kada ću donesti cjelokupni presjek moje igre talijanskog lota u kladionici po sistemu koji sam nazvao Goldfish. Iako su rujan, listopad i studeni bili više negoli dobri za moj sistem prosinac je potpuno podbacio. U ova tri mjeseca sam zaradio 8700 kn i sada sam blizu toga da sve u prosincu uložim u igru. Ako dobijem na ove brojeve godina će biti jako uspješna ali ako podbacim rezultat će biti poražavajući i bit ću na nuli. barem neću biti u gubitku. No ipak sve ćemo znati u sljedeća četiri kola. I danas sam već uplatio za sutra kada se održava 153. kolo. Ovaj puta rezultat ćete dobiti oko 20,20 sati jer sam ponovo online. 

Nema komentara:

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.