LOTTO SISTEMI

Talijanki loto sreće, napokon nešto kako treba


Lottery Italy - Talijanski loto na crobloger sistem napokon funkcionira. Kako sam vam i nagovještavao treba biti dosljedan i redovit sa uplatama. Sljedio sam svoj sistem igranja talijanskog lota i pratio broj 1 sve do 300 kn. U 132. kolu osvojio sam 3857,09 kn i to mi je zarada od čistih i neoporezivih 2282 kn ili u eurima oko 315 eura. Predlažem vam za uplatu brojeve koje i ja igram a to su: 6, 19, 34, 88 i 90. U obzir dolaze i 46, 85 i 86. Krenite sa 5 kn i povećavajte, dobitak slijedi u sljedećih 2- 15 kola i nećete biti na gubitku kao s klasičnim klađenjem. Za sada toliko, sretno i divite se mom listiću. Lottery Italy

Broj komentara: 10:

teta kaže...

Hvala, pratim tvoje uplate pa sam zaigrala sa 55kn na broj 1 i osvojila 707 kn.
Svaka čast!!

crobloger kaže...

nema na čemu samo naprijed i polako

ivac kaže...

bok ,evo odigrali smo br.1 i dobili nešto sitno ,inaće igram talijane i pratim tvoje br..iako slične kom.igramo...lijep ti pozdrav....

crobloger kaže...

hvala i drago mi je da uspjevamo nešto i zaraditi u ovoj igri, ja pratim za svaki broj kada je izvučen u ovoj godini pa mi je lakše odlučiti koji igrati. Ako netko hoče mogu mu dostaviti tabelu da se ne mučite. ostavite mail pa ću vam poslati

crobloger kaže...

e još nešto za dana sam uplatio i mađarski 90 za 30 kn, nije dugo izvučen i mislim da će uskoro. Dobro mi ide i s reklamama na blogu i tu se nešto da zaraditi

Tihomir kaže...

Svaka čast!!! Pratim tvoj blog vec duze vrijem i igram po tvojim savjetima jedan broj. Večinom uvijek barem jedan kao ti :-))))
Hvala puno na korisnim informacijama!!!!!
Samo tako nastavi!!!!

Tihomir kaže...
Autor je uklonio komentar.
Tihomir kaže...

Ako te mogu zamoliti jel moze tabela jedna meni!!!

tihosaul@mail.com


Hvalaaaa :-))))

Nadamo se danas broju 34!!!!

Tihomir kaže...

tihosaul@gmail.com

ispravak :-)

crobloger kaže...

evo šaljem ti tabelicu u excelu, drago mi je da pratite moj blog, vidim po odlasku na reklamice da se nešto uspije nakupiti i od toga, hvala svima koi prate i reklame na mome blogu

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.