LOTTO SISTEMI

Kako se kladiti u kladionici


Na forumima sam za vas pronašao dobar savjet pa ga pročitajte. Kaže: Najvažniji stvari u svijetu klađenja su informacije i kvalitetan Money management, koji se mora razvijati i adaptirati na promjene u svijetu klađenja i promjene u samome sebi i znanju koje dobivamo. Zbog toga svi koji imate neku želju, da vam klađenje donosi neku zaradu na dugi rok (ne trebate biti profesionalci) ili imate želju, da možda jednom stvarno živite od klađenja, obavezno morate početi na klađenje gledati kao na investiranje i u svakom slučaju razvijete jedan dobar MM koji će bit modificiran vašem načinu klađenja, kladionicama koje koristite, ciljevima koje imate od klađenja. Neću sada opisivat sve poznatije MM kojih ima puno i ako malo potražite po netu naći čete puno toga. Na početku ovog threada ima opisan oslonac mog MM koji se naravno mijenjao ali oslonci su još uvijek jednaki i to meni nekako najviše leži i za mene je najbolje. Što ne znači, da će bit svima. Jedan savjet samo ovdje na brzaka, klonite se bilo kakvih dupliranja i klađenja po sistemu "nije došao X već 7 kola, sada mora" i slično. Ako se kladite svakodnevno i to shvaćajte ozbiljno obavezno si vodite banku. Znam prelijepo je vodit banku kad se plusevi redaju, ali onda kad treba upisat jedan veliki minus puno toga završava. Ali kao svaka firma vodi (ili barem bi trebala) bilance, trebate i vi. Zapišite sve što igrate i ako igrate samo single (ili barem 90%) onda i statistika po sportovima ili ligama nije loša ideja. Na početku možda izgleda glupo ali nakon godinu, dvije mogu se donijet dobri zaključci. Neću ni pisat, da ne idete sa onim "sa 100 kuna do milijuna" i slično. Ciljevi moraju biti realni. I bez veze je postavljati kratkoročne ciljeve. Najkraći period koji se meni čini nekako reprezentativnim je 50 kladioničarskih dana (i to je stvarno najkraći). Ali najbolje mi se čini, da godinu razdijelite na četvrtine ili trećine. Banka vam je lova koju imate samo za klađenje i možete si priuštiti ju izgubiti (napisano 100 puta ali važno). Puno ljudi me pita jer ima smisao početi MM sa 500 ili 1000 kuna. Ovako, ako su vam ciljevi mali i već se želite rano pripremiti na stabilno klađenje onda da. Ali nekima je jednostavno kao bez veze se kladit za 10,15 kuna pa je moj savjet jednostavan: Igrajte tkzv. indijance (nekad i 50% banke u jednom danu i sl.) pa ako bude krenulo odlično, ako ne ionako čete brzo opet bit na 10,15 kuna. Da ne bude nesporazuma, i ja sam tako počeo. Ali barem onda kad dođete do neke finije banke, onda počnite organizirano. Klađenje je veliki biznis (reklamni slogan slovenske ŠL) ali istina. I tamo gdje se puno para vrti, malo je mjesta za pogreške. Zbog toga treba provesti ogromno vremena za to ako se želite kladiti na sve što ima u ponudi ili se jednostavno koncentrirati na jedan ili nekoliko liga koje poznajete i to je to. Na tom mjestu i savjet nemojte se kladiti na XYZD lige samo na bazi statistike (tabele, forme i sl.). I ja nekad odigram koji par koji ne znam gotovo ni imena momčadi izgovoriti, ali to je po savjetu nekog čovjeka za kojeg znam da poznaje tu ligu i vjerujem njegovoj ocjeni o visini valuea u tom koeficijentu. U prosjeku za klađenje mi ide negdje 9-10 sati dnevno pa i tako mi se čini da bi trebao više vremena. Ako dođe koji dan kad se probudite i stvarno mala ponuda, pregledajte i ocijenite ima li možda nešto zanimljivo i ako vam se na prvi pogled ništa ne sviđa, iskoristite taj dan za nešto drugo. Odmor je uvijek dobrodošao. Jer najgore je na neki glupi ponedjeljak na bezveznim ligama izgubiti čitav profit koji ste za vikend recimo zaradili. I onda se osjećate navečer ko najveća budala. Nemojte igrati samo zato jer je utakmica live na TV (ili možda samo za minimalac). I još jedna stvar sa kojom već sada znam, da se puno vas neće složiti. Faktor sreće je na dugi rok 0! Nema tu ono:"Ovo se može samo meni događa, pa daj samo jednom da moj tim zabije gol u 90. i sl. Na kraći rok svakako. I meni su se desile stvari kad su moji timovi falili 8 penala zaredom ili sam u istom danu primio 3 gole u sudačkoj nadoknadi i 2 hokejska u 60 minuti. Ali to se većina ljude sječa. Recimo ima netko 5,6 utakmica na listiću i prvih 5 utakmica prođe i od tih 2 sa golom u 85+ minuti i onda fula onaj posljednji jer je primio gol u 80+ minuti. Priče će bit samo u toj utakmici. Ako ne vjerujete počnite pisati sve golove nakon recimo 85 minute koji su odlučili ishod vašeg singla pa nakon 200 ili 300 utakmice pogledajte rezultat. Još nešto o mom MM. Počeo sam sa maksimumom 5% uloga dnevno (prolilo se vode dok sam ja to počeo na početku i poštivati), onda smanjio na 3% ali to zbog toga jer sam se kladio na lokalnoj kladi pa je to nekako imalo smisla (nema singlea i više smisla ima uzeti dio čitavog dnevnog uloga). Kad sam prešao na on-line kladionica promijenio sam svoj ulog banke na singlove. Koristim klasičan sistem uloga 1-10/10. Najviše uplata je 3-5/10, 8/10 ili više negdje oko 2,5%. Počeo sam tako da je 10/10 značilo 1% banke (ovaj % nikako ne smije bit veći od 5 po mom mišljenju, moj savjet je manje od 2,5%). Dovoljno sam naučio u tim godinama i dovoljno imam pouzdanja u sebe da nemam više nikakva ograničenja u svom MM i eventualno i ako imam recimo 3 negativna dana ne smanjujem dio uloga (to inače savjetujem ako tek počinjete, i meni je dobro došlo). Ali sam primijetio, da sam od sebe postanem oprezniji odmah ako se nešto slično dogodi. Treba zadržati hladnu glavu i kod negativnih i pozitivnih serija i samokontrola vam je tu najvažnija. Ima još puno stvari koje sam zaboravio ali pošto me puno ljudi pitalo mnogo stvari na koje sam ovdje pokušao odgovoriti u kontekstu, sigurno sam još toga zaboravio napisat. Ako nekom dođe korisno drago mi je. A ako ima netko još neka pitanja slobodno neka pita.

Nema komentara:

Superenalotto

SuperEnalotto



SuperEnalotto is a 6 from 90 game that offers huge jackpots every Tuesday, Thursday and Saturday. All draws are held at 8pm in Italy, but participation in this lottery game is now open to players all over the world, thanks to the ability to buy SuperEnalotto tickets online.

SuperEnalotto is the most popular national lottery game in Italy, and is played by millions of players each and every week. Launched in December 1997 by a private company (Sisal SpA), SuperEnalotto replaced the earlier Enalotto game that had been played since the 1950’s. In 2009 the SuperEnalotto jackpot topped the €100 million mark and produces jackpots of record breaking proportions quite often. Unlike many other lotteries around the globe there is no cap on the amount of times that a Superenalotto jackpot can rollover; the main reason that such large jackpots are achieved for this lottery.

You can take part in Superenalotto by purchasing your tickets online from anywhere in the world. To take part in this hugely popular lottery, click the "play now" button or visit the buy official tickets page.